czwartek, 7 kwietnia 2016

Dla kogo piszę

Piszę dla wszystkich, chociaż zdaję sobie sprawę, że wzbudzę różne reakcje. Jednym się spodoba, inni będą oburzeni. I dobrze, bo każdy ma swoje zdanie, swój punkt widzenia. Nie chcę, aby wszyscy mi przytakiwali. Chętnie poczytam inne opinie, bo moja jest tylko moja i nikt nie musi się z nią zgadzać. Tam gdzie rozmawia dwóch Polaków, tam trzy różne zdania. Tę samą sprawę każdy widzi inaczej, bo jak wiadomo "punkt widzenia zależy od punktu siedzenia". Będę krytykować, będę chwalić i chcę podłożyć ogień do dyskusji, ale NA TEMAT. Do szału mnie doprowadzają komentarze, które pojawiają się np. pod jakimś artykułem na temat zawartości mięsa w mięsie, a ktoś pisze, że kupi opony do Jelcza. Nie chcę tu takich bezmyślnych tekstów. Głupota nie jest powodem do dumy, więc niech gdzieś tam pozostanie głęboko ukryta. No, chyba, że ktoś jest nieświadomy swojego stanu umysłu...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Witam serdecznie! Autorka jest kobietą w przedziale wiekowym +18 -100. Niewiele jest sytuacji, gdzie wiek nie ma znaczenia, więc korzystam z tych nielicznych i go nie podaję. Nie będzie powodu do określeń typu "jeszcze młoda i nie zna życia" lub "stara a głupia", itp. Jestem niepokorna, nieprzewidywalna, nie akceptuję bezmyślności, chamstwa, braku kompetencji i wszystkiego, co jest nie takie, jakie powinno być. Walczę o swoje prawa, a przynajmniej usiłuję, gdyż tak naprawdę to niewiele tych praw mamy. ... a więc o tym, co nas spotyka na co dzień, o tym, co nas cieszy i denerwuje, o tym, co można zmienić, a jeżeli nie można to dlaczego. Tematy różne, komentarze wydarzeń, własne obserwacje, sprawy wielkie i małe, oczywiste i trochę mniej oczywiste. Krótko mówiąc - o wszystkim, co mi przyjdzie do głowy. A trochę też o "niczym". Każdy powinien znaleźć tu coś dla siebie - jeżeli nie dzisiaj, to jutro, albo... za 3 dni. Zaglądaj tu więc często. Pamiętaj, że to co piszę, to tylko moje zdanie - ktoś ma inne - proszę bardzo, chętnie je poznam, ale jeszcze chętniej argumenty na jego poparcie. Tu powinny krzyżować się różne myśli, słowa, tematy, opinie.

Ostatnie wpisy